Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Edgeforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Tester

Här kan du skriva ett eget omdöme om en produkt eller lägga in en länk till en produktest.
OBS!! - Döp alltid ämnena du skapar till produktens namn.

1. Started by Jonas,

Här samlar vi medlemmarnas egna tester och länkar till tester vi hittar på nätet. Välj area att posta i och tänk på att rubriksättningen är extremt viktig om arean ska bli lättnavigerad på lång sikt!!! Döp alla ämnen här till den testade produktens namn: Exempelvis: G Loomis Whispercreek GLX 8'6'' #4 - ämnesrubriker med fel namn justeras av våra moderatorer. Tänk på att alltid posta alla nya kommentarer om en viss produkt, negativa som positiva, i samma tråd så det blir enkelt att få en helhetsbild av respektive produkt. Om ni skriver en test själv så tänk på att skriva så detaljerat som möjligt så att medlemmarna har möjlighet att göra egna bedömningar utifrån …

• 0 replies
    • 21k views
  2. Started by Seppoh3,

Har fiskat med troutboss nu o hårdtestat den i minst 30 fisketillfällen och den är utan tvekan den bästa allroundlinan jag använt oavsett kast! Långa korta, underhands (spey) roll.... Och vilken linhastighet man får med den! Men nu till det absolut viktigaste och det är att linan behåller skjutet i fisket =kontakt med vatten! Sen verkar den otroligt hållbar mina 2 troutboss är som nya än! Det enda jag gjort med linorna är att göra rent med lite såpa ibland! ?

• Confused
      • Sad
      • Haha
      • Thanks
      • Like
    • 141 replies
    • 27.4k views
  3. Started by Jonas,

Fick precis hem ett par nya spännande spön jag beställde för ett tag sen. Återkommer med ett första intryck på demon smuggler 8' #4 samt Zephrus sws 9' #6 i varsin testtråd inom kort. rullarna är en ultralite FW dd 2/3/4 samt en ultralite MA dd 5000. Får se vad jag spolar på för linor på dem...

• Like
    • 3 replies
    • 3.6k views
  4. Started by pella06,

Hej på er. Skulle vilja få förslag på en bra "Allround" lina till mitt spö. Grejen är den att jag har en schysst presentationslina redan, men hade tänkt mig en till exempelvis flytringsfiske, fiska från bryggor e.t.c.

• 3 replies
    • 15.6k views
  5. Started by jeppe,

Känns inte seriöst att testa prylar av samma märke som samtidigt man drar in annonspengar ifrån. Hörde jag någon säga "det oberoende testinstitutet i Schweiz"??

• 37 replies
    • 31.4k views
  6. Started by Jonas,

Hej på er! Snart är det jul och i vanlig ordning har vi tagit oss tid att testa av ett urplock av årets juölssortiment. Här har ni en rykande färsk test som kanske kan fungera som vägledning i julölsdjungeln... http://www.edgeflyfishing.com/FP/sv/artiklar/oevrigt/edge-juloelstest-2011.html Fyll gärna på med egna julölstips i tråden.

• 9 replies
    • 19.1k views

Recently Browsing 0

• No registered users viewing this page.

Account

Navigation

Search

Search

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.