Värmebölja och öringrom
-
Användare som läser detta 0 medlemmar
- Inga registrerade användare tittar på detta sida.
-
Av Redtag88 · Publicerat
Hej säljer denna lina. SA VPT Mastery WF #5 Enbart provkastad så skick som ny. Pris 620kr inkl.frakt Obs åker upp till Norrland 20/7 så om någon är sugen snabba ryck 😉 -
Av Redtag88 · Publicerat
Hej säljer denna lina. SA Amplitude Smooth Infinity WF #6 Ytterst lite använd, bara ett fåtal gånger så I riktigt bra skick. Obs ingen orginalspole eller kartong. Pris 650kr inkl.frakt Åker upp till Norrland 20/7 så snabba ryck om någon är sugen 😉 -
Av rosta · Publicerat
Fishpond Switchback Pro Wading Belt System 850:- -
Av flyordie · Publicerat
Hej Långt skott !! Grabben på 7 år knäckte mitt delen på sin strösländan xp 5/6 -3del ,så är det någon som har knäckt toppen på ett likadant spö och vill sälja mittersta delen så kan jag köpa den. Eventuellt kan vara intresserad av ett helt spö i andrahand oxå Skitfiske -
Av leijonflies · Publicerat
Kan ha varit nattsländepuppor? Dem brukar bete sig sådär i strömmande vatten men kan inte svara helt säkert på sjöarna.. -
Av Ismo · Publicerat
Tror en måste!!..vara aggressiv mot Myror allmänt!! ..dom bits ju...av kan även avge Myrsyra..rena ligister...är dom..elaka. -
Lite flugor som aldrig kommit till användning, perfekta för fisket efter vandrande storöring! 500kr så bjussar jag på frakten -
Av Streamer · Publicerat
Skorna passar inte mina fötter så därför går dom vidare, skorna är använda några dagar och i princip nyskick. En lite recension om jag jämför med mina Simms Flyweigt så är dom otroligt lätta och även när dom är blöta för dom suger inte åt sig vattnet på samma sätt, sulan har även bättre grepp. Jag har precis samma storlek på Simms och dom passar perfekt, så dom här är ca en storlek mindre än Simmskängorna OBS ingen kartong kvar. Storlek EU 42 US 9 (ca en storlek mindre än Simmskängorna) Pris 1.800:- inkl frakt/avhämtning (skickas helst inte) Nypris 2.899:- -
Säljer av mitt bindstäd då jag köpt på mig ett master vise.. kanonfint städ som jag bundit tiotusentals flugor på, inför försäljning har jag bytt ut de gamla käftarna mot helt nya! De gamla medföljer. allt utom armen för att hänga trådrullehållaren följer med, fästet finns men inte just själva armen. ett städ du kan ha resten av ditt liv till ett vrakpris, kostar närmare 7000 om du ska köpa det nytt. pris: 2500kr -
Av Teemu87 · Publicerat
Hello! Söker Scott G flugspön: 9’0” #7 9’6” #6 9’6” #8 Skicka privat meddelande om du vill sälja -Teemu
-
-
Ämnen
-
Bilder
Recommended Posts