Hoppa till innehåll

Kvällens fiskeDRAGET??


Guest Loop-fisher

Recommended Posts

  • Svar 129
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Ännu ett avsnitt, ännu en skam...

Thailand kan man säga vad man vill om men harasjömåla var något av det sämsta jag sett. Ett konstgjort strömvatten med riktiga belgien-blue-bågar som stod och svettades. Kanske knykte lite på huvudet då och då när någon streamer kom förbi.

Läs konstgjort...

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Guest Ephemera

Jag ger blanka fan i hur någon snackar. Spelar ingen roll vilken dialekt någon har. Däremot är programmet som sådant inget vidare tycker jag. Det verkar som att dom inte har någon djupare idé bakom programmet utan mest åker omkring och filmar drillningar. Kanske är det så att den typen av program attraherar den stora massan bättre än mer "nischade" fiskeprogram?

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Guest Ephemera
Jävligt illa att se hur de behandlar fisk som återutsätts. Fingrar i gälar och låta den sprattla på marken.

Sen springer han runt och leker med fisken innan han bonkat den? Illa.

Håller med. Trist att se. Idag tappade Odell en mal på bryggan som landade med huvudet först. Inget konstigt i det även om det är klantigt men vad värre är att de sedan skrattar åt det och lägger in en käck textruta med typ "Aj. Mitt huvud". Respektlöst.

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Jag skämdes som en "Bandhund", En polare var hemma och kollade programmet. Den delen från harasjömåla var bland det värsta jag sett, Polaren sa jaha !!!! är det där "FLUGFISKE" Nä fy f*n Vilka sopor....... Kallar dom det där för Flugfiske, så vill inte jag vara med. Dom skulle f*n ha böter..

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Jag skämdes som en "Bandhund", En polare var hemma och kollade programmet. Den delen från harasjömåla var bland det värsta jag sett, Polaren sa jaha !!!! är det där "FLUGFISKE" Nä fy f*n Vilka sopor....... Kallar dom det där för Flugfiske, så vill inte jag vara med. Dom skulle f*n ha böter..
hej felix. du har så rätt. han har ingen känsla för fiske. han tar inte död på fisken direkt om dom ska ha den. jag hoppas att han får betala själv serien. de är svårt att förstå tv 4+ hur dom kan de med en presson som inte har någon känsla för fiske. >:( >:( >:( >:( >:(
Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

En jäkla smörja..

Och varför fiskar han inte med sina egna grejer, Broman?  ??? ::)

Det är inte hans grejjer längre... om jag har förstått det hela rätt så har han hoppat av www.fishit.se .... :-

Men namnet på grejjerna är kvar.

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Såg programmet för första gången i går.

oj...  ??? ???

Visst förvarade jag föregångaren i tv 4+ Wille litegrann tidigare i i en annan tråd ang. att folk störde sig mer på hans kastteknik och flickvän osv i stället för att titta på miljörerna osv...

Men detta känns svårt att försvara.

Att se en dumjävel tappa ner en mal i bryggan med huvve före och sedan tillbaka i vatten skrattande osv..

Lallande fjantar som skriker hejvilt och jagar varandra med levande fiskar.

Fy faan vilken smörja.

BLÄÄÄ!!!! >:( >:( >:( >:( >:(

Jag kommer då inte att se skiten igen, tur att Discovery startar igång med en ny flugfiskeserie snart med bla. flugfiske i de svenska fjällen!!

För det kan faan inte bli sämre än Fiskedrag trots att det är en jänkare bakom Discoveryprogrammet.

Vad är det för program som ska börja? när börjar det?

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Jag kommer då inte att se skiten igen, tur att Discovery startar igång med en ny flugfiskeserie snart med bla. flugfiske i de svenska fjällen!!

För det kan faan inte bli sämre än Fiskedrag trots att det är en jänkare bakom Discoveryprogrammet.

Jo, man är ju inte helt nöjd med de nya  ::)

Kan du berätta mer om Discoverys program? Datum, tid?

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Guest fjällsländan
Såg programmet för första gången i går.

oj...  ??? ???

Visst förvarade jag föregångaren i tv 4+ Wille litegrann tidigare i i en annan tråd ang. att folk störde sig mer på hans kastteknik och flickvän osv i stället för att titta på miljörerna osv...

Men detta känns svårt att försvara.

Att se en dumjävel tappa ner en mal i bryggan med huvve före och sedan tillbaka i vatten skrattande osv..

Lallande fjantar som skriker hejvilt och jagar varandra med levande fiskar.

Fy faan vilken smörja.

BLÄÄÄ!!!! >:( >:( >:( >:( >:(

Jag kommer då inte att se skiten igen, tur att Discovery startar igång med en ny flugfiskeserie snart med bla. flugfiske i de svenska fjällen!!

För det kan faan inte bli sämre än Fiskedrag trots att det är en jänkare bakom Discoveryprogrammet.

Låter intressant med det nya programmet. blir till att tvinga farsan att skaffa Discovery :P

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Låter intressant med det nya programmet. blir till att tvinga farsan att skaffa Discovery :P

Joo gör det, finns även 2 andra fiske program, rex hunts fiskeäventyr tycker jag är tradigt och jag gillar inte rex. Men Fiskefantaster tycker jag är desto bättre fast är bara gammla avsnitt nu.

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne ...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Läser
  • Användare som läser detta    0 medlemmar

    • Inga registrerade användare tittar på detta sida.























×
×
  • Skapa ny...