Jump to content
sasse

Dagens foto

Recommended Posts

Hjälmsjön, Örkelljunga - kväll 17-10-18, tillfälligt boende innan flytt till Hässleholm om ett par veckor. ( nya arbetet kom lite före bostaden men ... )

hjälmsjön kväll 17-10-18 - 1.jpg

• Like 5

Mobilkameror har kommit långt men visst, det var även bra ljus på gårdagens promenad runt Pickesjön 

LRM_EXPORT_603267229064716_20181018_172307467.jpeg

Edited by Adi
  • Like 3

Ännu en höstdag på Hökensås är till ända. Svårt fiske med liten eller ingen aktivitet, men ändå fick ett par fiskar syna håvnätet.

20181020_212122.jpg

• Like 3

Ibland blir suget svårt och då måste jag titta på bilder från tidigare äventyr. Hittade den här panoramabilden från en härlig pool i den lilla ryska älven Pina. Nu är det bara 27 veckor kvar tills vi står där igen... :P

magnus_pool_DSCF0018web.jpg

• Like 1

4 hours ago Bigsalmon sa:

Ibland blir suget svårt och då måste jag titta på bilder från tidigare äventyr. Hittade den här panoramabilden från en härlig pool i den lilla ryska älven Pina. Nu är det bara 27 veckor kvar tills vi står där igen... :P

Ser helt underbart ut. Tänkbart resmål.

4 hours ago, Bigsalmon said:

Ibland blir suget svårt och då måste jag titta på bilder från tidigare äventyr. Hittade den här panoramabilden från en härlig pool i den lilla ryska älven Pina. Nu är det bara 27 veckor kvar tills vi står där igen...

Läste på om detta ställe förra året och är ganska säker på att det var din blogg jag hamnade på i alla fall ett par gånger 😊 bigtrout istället för bigsalmon.

Just now Lodjur sa:

Läste på om detta ställe förra året och är ganska säker på att det var din blogg jag hamnade på i alla fall ett par gånger 😊 bigtrout istället för bigsalmon.

Det stämmer! :)

Du som vill hänga med 2020 bör vara ute i god tid. Årets två veckor var fulla redan tidigt i höstas!

Hör av er till johan@bigtrout.se.

42 minutes ago seppo_orma sa:

Kharlovka? Eller vad är destination? 

Vart vi åker 2020 är inte klart, men det blir Kharlovka, Litza, Pina eller Rynda. Alla älvarna ligger inom Kharlovka Companys område och jag åker bara till ställen jag vet är bra.

• Like 1

Nya jaktmarker för havsörings-fisket, östra Skåne, Hanöbukten 22-2-19, lite för kyligt än men snart ........ // Steen

P1160687.jpg

Edited by Sovereign
  • Like 1

På 2019-02-23 at 16:32 Sovereign sa:

Nya jaktmarker för havsörings-fisket, östra Skåne, Hanöbukten 22-2-19, lite för kyligt än men snart ........ // Steen

P1160687.jpg

Det var ganska kyligt !

hanö - 1.jpg

Detta är faktiskt ett foto!..av en tavla av/fr. mig.

Pupp-Harr..JPG

Just now jakobj sa:

Nu funkade det!

Grattis!

HAR du målat harren?

Målat?..tecknat den med musens(dator) hjälp i Paint engång i tiden..- 98.

11 minutes ago Ismo sa:

Hade kunnat bli OTROLIGT!!! snyggare den tiden..OM...jag vetat att en kunde förstora allt!! Dator nörd som jag är..:rolleyes:

Efter 1/2 teckningen..så sa en " Du kan ju faktiskt FÖRSTORA ALLT...Tack Tack sa jag. Dags nu!..höll på att döda mina ögon.

Edited by Ismo

22 minutes ago Ismo sa:

Det var inte illa!

Smedmaninspirerad?

Har en Smedmanharr på tavla. Fin.

Målat!...tror inte jag målat ett skit i mina dagar,..nån tecknig då & då..ytterst sällan även det. Fick en 5:a när det begavsig!..med endats 1st teckning..har för ,mig det var 1 par träskor med kol-krita..gav mig en 5:a:o...den tiden.

Väldigt sällan jag tecknar(har tecknat)..ens i livet ..det som vart!..men ser å känner efter vad som är bra,..bra lr. dåligt?..vem vet.