Tyvärr så har jag ej testat TRAK, men hört fina ord kring serien.
Tycker LOOP överlag gör riktigt fina tvåhands. Sage One spöet är riktigt trevligt också!
Jag kör själv ett Cross S1 1207, och kommer såvida spöet inte går sönder aldrig titta på något nytt.
Jag har ett Guideline Stoked 11 fot klass 7 till salu, som jag kan gå i god för. Hjälper pappa min att sälja av.
Enbart test-fiskat en dag. Han köpte sig ett Hardy-spö istället.
Testade Stoked spöet med Scandi versitip short #7 (27grams) samt en RIO skagit short (27 gram)
Kastar riktigt fint med båda linorna.
Bara att hojta om du är intresserad.
Av
PatrikJ, · Publicerat