Hej!
Jag är värdelös på att fiska men ser en möjlighet att hänga lite med min 15-åring, som uttryckt visst intresse.
Vi bor i stockholm, men föräldrarna i Sandviken så man är ju nyfiken på vad händer i Älvkarleby tex.
Vi är inte alltså inte så inne på att just öring eller Lax är det som gäller, vill bara kunna kasta och få lite fisk för en gångs skull. Och det ska vara sköj!
Vi har inga grejjer heller; nåt kastspå och stövlar kan vi väl uppbringa.
Kan vi få nåt tips om vad vi ska hitta på för att få en dag eller två med lite fiske ?
Tack så mkt,
David
Av
David S, · Publicerat