Hoppa till innehåll

Sasse Och Sara´s Vardagsdagbok


sasse

Recommended Posts

Tänkte du på fiske i Lakselv?

Jajemen, du verkade ju inte helt nöjd med att fisken "bara" vägde 10.3!  ;)

Har själv inte fått något i Lakselv men den gången jag var där träffade vi en stor stark norrman som var på lipen för att en 20+ fisk dragit av tafsen när den gått vidare uppströms.  :'(

Men det kanske är svårt att få tag i kort när de gjort om systemet.

Om ni fiskar sone 2 är jag lite nyfiken på om ni varit ute på ön mellan Geavnnis och Geavlletsavvon. Det kanske är för mycket vatten fortfarande? Självklart har det runnit några vårfloder under hängbron sedan 2003/2004, men det var en fin pool där då iallafall.

Fortsatt skitfiske och gratulera frun!

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

har ja missat nått eller försöker du hålla oss på halster??????...........................more pic's.*ler*............

//Per

btw tack för en underhålland tråd under din semesterresa med Fru Uhr.............underbar läsning så här i sommarvärmen..........mellan Gin å Tonicarna................Skål för er lyckade semester.........hatten av för er bägge.........TACK !!!!!!!

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

har ja missat nått eller försöker du hålla oss på halster??????...........................more pic's.*ler*............

//Per

btw tack för en underhålland tråd under din semesterresa med Fru Uhr.............underbar läsning så här i sommarvärmen..........mellan Gin å Tonicarna................Skål för er lyckade semester.........hatten av för er bägge.........TACK !!!!!!!

sorry. Glömde bilden.

Vi har 8c här :)

Dock hugger sådana här här :D

post-1939-1217272081_thumb.jpg

Bro-lax.jpg_thumb

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Försöker sova. Går inte. Snurrar runt, vrider på mig. Hör älven ropa -Kom, kom. Kan inte stå emot. Måste ut. Drar på mig vadarna och går ut. Går ner till älven. Vadar ut i vattnet. Lägger mina kast. Hungern stillas, själen får ro. För den här gången. I morgon är det försent. Då är vardagen här. Men minnerna finns kvar, och hungern. Hungern efter älven och dess silver.

post-1939-1217297054_thumb.jpg

Morgon-1.jpg_thumb

post-8-1217297054_thumb.jpg

Sjoorret.jpg_thumb

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne ...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Läser
  • Användare som läser detta    0 medlemmar

    • Inga registrerade användare tittar på detta sida.























×
×
  • Skapa ny...