Hoppa till innehåll

Cigarrer


Josef

Recommended Posts

  • 1 month later...
  • 4 months later...

Har ni varit in här http://www.cigarrprat.se/? annars rekommenderar jag det, finns mycket att läsa och en bra stämning.

Det finns fan forum för allt?? :unsure:

Idioter som pratar röka eller olika vridna politiska ytterlighetssajter..

Snart finns det väl ett internetforum för djurplågare som älskar att fånga fiskar på låtsasinsekter... :D

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Hittade ingen cigarill-tråd. Men någon som provat dessa? Ser riktigt stygga ut, men grymt goda.

 

post-9883-0-72228900-1361660686_thumb.jp

Tror det var dessa som jag fick prova i Älvdalen på höstträffen, "röksylt" kallade killarna dem, ruskigt sött var det iallafall,

Feta fingrar på Galaxy S2 kan förklara vissa teckenfel.....

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
  • 2 months later...

It has been mentioned, but Davidoff...any of theirs are fantastic.  For a cheaper alternative PS.  It stands for Private Select.  They are rumored to be Davidoff 2nds.. I don't know.  I do know they are also very good.

 

There are only two times when it is appropriate to smoke cigars.  They are if you are alone or with somebody!

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Jag och en god vän ska upp till älvdalen i sommar i en hel vecka och vi hade tänkt inhandla lite "garrar" som ni kallar dem för att mysa vid älven alt vid brasan med en go whiskey efter en härlig fiskedag... några tips för några som inte är så insatta i det här med cigarrer? Gärna nån billig variant och en lite dyrare för de där lilla extra efter man landat sin livs fisk!

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Satt precis i tankar om att köpa med lite cigarrer till helgens fisketur och så loggade man in här och såg den här tråden. Roligt!

 

Mest snöat in på olika Davidoff och det brukar av ren lathet bli en sån när jag köper. Röker inte så ofta så brukar kunna gå till butiken och köpa en när sugen faller på. Har en vän som är insatt så blir ofta att han får bjuda när det ska finsmakas.

 

Någon som har några bra tips på inte allt för hutlösa priser? Blir att handla inne i stan (sthlm) imorgon. Får även bli en till min resekamrat som ska bli pappa snart. 

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

tjena!

Svärfar har en låda med Kubanska cigarrer som han inte förvarat rätt,

cigarrerna är förpackade i rör,

problemet är att de börjar bli torra, 

kan man rädda dem på något sätt?

har ingen riktig humidor, men en låda med en fuktad svamp kanke kan få dem att 

kvickna till igen?

 

Ideér mottages gärna!

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne ...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Läser
  • Användare som läser detta    0 medlemmar

    • Inga registrerade användare tittar på detta sida.























×
×
  • Skapa ny...