Hoppa till innehåll

Ryggdunkartråden


rensvind

Recommended Posts

Svårt att förklara Hö fiske på västkusten. Det måste man upptäcka

Ja, åka runt i dagar och bara råka på privat väg-skyltar, när man väl sen hittat vatten är öringarna ogströmmensmå och har fullt sjå med att simma mellan/under alla jävla båtar, sommarstugor och bryggor.

Nog måste det upplevas!

  • Like 1
Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Ja, åka runt i dagar och bara råka på privat väg-skyltar, när man väl sen hittat vatten är öringarna ogströmmensmå och har fullt sjå med att simma mellan/under alla jävla båtar, sommarstugor och bryggor.

Nog måste det upplevas!

Vetinte var du fiskar men trångt låter det som man är u lårviken.

Värre ställen har jag upplevt i laxsyröckor i Norge när fisken kommer

o den som står på bästa stället vill inte flytta på sig.

eller en mer erfaren o llla edet som Jannis som gapar på en

att man ska ta mera steg för att han ska kunna fiska.

Tacka vet jag så finns det utrymme vid hö fisket

Redigerad med Meritaimen
Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Jag hade på känn att säljaren av kameran var lurig så jag frågade lite i tråden mest för att bråka och sätta dit den fan.

Då skickade några användare PM till mig för att uppmärksamma mig på att säljaren av kameran kanske var lite lurig. Mest en liten, "kolla lite extra det kan vara något lurt, var försiktig".

Jag vill tacka er för att ni står upp för hur medmänniskor ska agera och hur många vill ha det på forumet (även om krafter verkar däremot)

Jag skriver inte ut namnen eftersom jag inte vet ifall berörda parter vill det eller ej, men ni vet vem ni är.

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Forumet är ju en guldgruva om man vill ha små praktiska tips och komma igång med saker man inte har en aning om hur de funkar. När jag skulle lära mig kasta läste jag mycket av det Staffan, Sasse, Mathias osv skriver och det har hjälpt att bara läsa dom diskussionerna som doldis. Daniel Smith var en klippa när jag skulle börja binda flugor. Han skickade med hundratals krok när jag köpte ett städ och putsade till min inköpslista med material, det var otroligt uppskattat. Och nu härnäst verkar det finnas hur mycket hjälp som helst att få när det blir dags för första spöbygget så snart tackar jag hela det gänget också :)

 

Framförallt stort tack till allihop för att ni inspirerar till en hobby som tar över 50% av hjärnaktiviteten 90% av all vaken tid men utövas några få veckor om året. Riktigt bra för produktiviteten, så tack! 

Redigerad med Andreas89
  • Like 2
Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne ...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Läser
  • Användare som läser detta    0 medlemmar

    • Inga registrerade användare tittar på detta sida.






















×
×
  • Skapa ny...