Hoppa till innehåll

Reatråden - Billigt just nu!


Recommended Posts

Fan vad Smålänning man är, såg tillbudet och väntade en onödig halvtimme innan jag slog till, måste ju tänka igenom ett köp innan man trycker på köpa knappen så det blev det det högre priset i stället för 1399:-... har sucktat efter ett Imagospö sedan jag såg dem första gången, så jäkla vackra... får bara glömma de extra 400 kronorna och njuta av ett fint spö :-) Bra mycket lägre än ursprungspriset ändå.

 

Tror nog en snabb femma blir ett fint komplement till mitt Yellowline spö.

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Fan vad Smålänning man är, såg tillbudet och väntade en onödig halvtimme innan jag slog till, måste ju tänka igenom ett köp innan man trycker på köpa knappen så det blev det det högre priset i stället för 1399:-... har sucktat efter ett Imagospö sedan jag såg dem första gången, så jäkla vackra... får bara glömma de extra 400 kronorna och njuta av ett fint spö :-) Bra mycket lägre än ursprungspriset ändå.

Tror nog en snabb femma blir ett fint komplement till mitt Yellowline spö.

Jag hade gjort samma misstag som dig om jag inte råkat få i mig ett par öl precis innan jag läste tråden... :D

iPhone

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Hoppsan, där blev det visst en imago amphibian jacka.. fanns bara medium King kvar så jag chansade. Är 175cm och väger 80 kilo, vad tror ni? Passar den ok måntro? Har aldrig ens sett eller känt på jackan men till det priset så kändes det som att det var värt en chansning.

Sent from my HTC One X using Tapatalk

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Köpte också ett par lightvadare. De ska vara bra vad jag hört. Det är väl som med allt, misshandla det inte och det lär hålla. :>

de där om å inte misshandla så håller de ska du inte va så säker på misshandlar defenitivt inte mina vadare å utan å säga märke så har jag bytt 4ggr under 2 år å sista paret läckte som ett såll andra turen :) så nu köpte jag mej 2 par imagovadare de första paret "tyvärr" till de dyra priset 1199 å jag gjorde som du å tog light modellen så hoppas dessa håller nu :)

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne ...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Läser
  • Användare som läser detta    0 medlemmar

    • Inga registrerade användare tittar på detta sida.























×
×
  • Skapa ny...