Ja där ser man! Har bara sett stackars vildfångade snipgäddor i privata akvarium. Ska man hålla fisk i fångenskap för eget nöjes skull, se bara till att ta hand om dem så att de trivs, i princip samma regel som med alla andra djur!
Största nackdel med akvarium: Ett jäkla jobb när man flyttar!
Av
SA, · Publicerat