Hoppa till innehåll

Havsöring Skåne-området


Sk

Recommended Posts

53f9b8e1-3487-ac5d.jpg

Åtminstone fem blanka fiskar över två vet jag har fångats ikväll av vänner till mig!! Ett tips är tobisimitationer!! Fisken på bilden väger 3,7 fördelat på 65cm, ger väl ett fulton på 1,3 el ngt!

Redigerad med Sommar
Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

53f9b8e1-3487-ac5d.jpg

Åtminstone fem blanka fiskar över två vet jag har fångats ikväll av vänner till mig!! Ett tips är tobisimitationer!!

Vacker!! Får man be om en bild på en tobisimitation? Inte för att jag hinner binda nån men jag kanske har nåt som påminner om

att vara i närheten av liknande..?

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Sist jag var ute och lade femtio minuter på resultatlöst fiske simmade det gott om små (fyra centimeter) genomskinliga fiskar med stora ögon runt mig. Bara så ni vet...

På söndag sticker jag ut igen och då skall det dödas öringar...

You murder,

Nej jag tror nog de får gå tillbaka, förutom en. :rolleyes:

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

53f9b8e1-3487-ac5d.jpg

Åtminstone fem blanka fiskar över två vet jag har fångats ikväll av vänner till mig!! Ett tips är tobisimitationer!! Fisken på bilden väger 3,7 fördelat på 65cm, ger väl ett fulton på 1,3 el ngt!

Najs! Drog en liten rackare på dansktobisen igår. Lite peppad inför helgen blir man allt... ^_^

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Är det nån som sagt till dig nån gång att du e en RIKTIG prylbög? :D

Man måste alltid jämföra med någon annan när det gäller ett sånt påstående.. :blush:

Tar vi t.ex Robban eller Christian här på Edge som jämförelse, så ligger jag ju naturligtvis duktigt i lä.. B)

Jag säljer av då och då, för att eventuellt köpa något annat skoj. :)

And you dont understand, this is flyfishing, this is more than just living, and I like to support the economy.. :rolleyes:

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Man måste alltid jämföra med någon annan när det gäller ett sånt påstående.. :blush:

Tar vi t.ex Robban eller Christian här på Edge som jämförelse, så ligger jag ju naturligtvis duktigt i lä.. B)

Jag säljer av då och då, för att eventuellt köpa något annat skoj. :)

And you dont understand, this is flyfishing, this is more than just living, and I like to support the economy.. :rolleyes:

Försök inte komma undan nu o skylla på att nån annan är värre...;)

Men jag förstår ditt tänk... B)

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne ...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Läser
  • Användare som läser detta    0 medlemmar

    • Inga registrerade användare tittar på detta sida.























×
×
  • Skapa ny...