Hoppa till innehåll

Reatråden - Billigt just nu!


Recommended Posts

Tror du det finns chans på andra mejeriprodukter? Söker nämligen en 1" Mellanmjölk...

dom hade lite köttprodukter på dekis som jag låtit frysas ned.

men det stod kvar några fil också. personligen gillar jag inte fil i 1.5% klassen.

den ska vara 3%ig...

men dom hade 6 kronor hektot på smågodis, så jag köpte djungelvrålsklubbor o zooklubbor för en hundring.

så fett o gräva ner sånt i vadarna o chestpack o hitta ett par månader senare, "ååååååh"

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Sportfiskegiganten i Malmö har 50 % på flugfiske, spön rullar linor rubbet.

Kom därifrån med två kassar och lite mindre på kontot.

Frun som antagligen tycker om att jävlas - har slagit in alla sakerna i julpapper så jag för vänta till julen.

Surt för jag gillar verkligen att fingra på nyinköpta saker.

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

hmm? mer det klassiska "upp till" 50 % kanske ;)

Danielsson F3W va horribelt dyr t.ex

Handlade där för nån dag sen! Det stämmer väldigt bra att dem har 50% rea på allt, men tyvärr är nästan allt slutsåld....*synd* men dock fann man *saker* som behövdes :D ......

Redigerad med Barbus
Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Inte direkt rea... men:

Nyöppnade Decathlon (sport- och fritidsaffär, gigantisk) i Stockholm har neoprenvadare med stövel för 599. En annan modell för 899. Och PVC för ... 399 tror jag.

Jag var i en sån här butik i London för en massa år sedan och blev kär. Är överlycklig över att de finns här nu. De har bl a de där pop-up-tälten i massa storlekar från 500 spänn. Jag har ett sånt sedan typ sex år, välanvänt och kvaliteten är helt sjukt bra faktiskt.

De har inget sortiment online, men åk dit och spendera en halvtimme så ser ni vilket utbud de har.

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...

Danielsson har ju som bekant 30% på sina rullar nu.

Kanonpris för kanonrullar.

Inget nytt med det.

Jag tillhör dom som tycker gamla LW är snyggare(vad det nu ska vara viktigt för) och då vart man ju inte mindre nöjd när dom på mailen svarade att det fanns gamla modellen på lager, vissa modeller tillverkas väl fortfarande till tyskland därav min fråga.

Och japp, både 4Seven och 6Nine fann på lager, och det till priset 2200:- och 2400:- mao lägre än reapriset för de nya LW-rullarna! :)

Nu är dom hemma... :wub:

Rena rånet med tanke på att rullarna säljs kring de priserna begagnat!

Jagat en 4Seven men tyckte dom som sålts var väl dyra med tanke på att dom var begagnade...

Ligger tom. ute en 6Nine för 3000:- här på edge vilket iofs käns lite mycke...

Redigerad med Matte
Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne ...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Läser
  • Användare som läser detta    0 medlemmar

    • Inga registrerade användare tittar på detta sida.























×
×
  • Skapa ny...