ERN på svenska (hur man väljer lina till sitt spö)
-
Användare som läser detta 0 medlemmar
- Inga registrerade användare tittar på detta sida.
-
Av M.Thors · Publicerat
Synd att det inte byggdes med vanliga snakeringar, jag tror vissa avskräcks av de keramiska. Värdet är nog i spannet 1000-1500 skulle jag tro. -
Av Ismo · Publicerat
Kolla in tiden Jonas!!! ..när en lägger in ett inlägg! Verkar inte stämma.. -
Av Karl T · Publicerat
Så det är grovt räknat inte mindre nyttigt att äta odlad än vild? Bortsett lägre proteinhalt typ? -
Av spey · Publicerat
4st 7cm tuber förtyngda med 5mm mässing på medium tub.... 220:- + frakt Sänd ett pm om du är intresserad -
Av Krippax · Publicerat
Den där första delen i meningen, skulle lika gärna kunna handla om havet generellt, som om älvar, ekosystem eller snart vad som helst i naturen, tyvärr… Det är inte lätt att äta nyttigt idag… -
Av Troutman · Publicerat
Har läst tråden och rekommenderade länkar. Min föråldrade föreställning är nu reviderad och dagsfärsk; Storskalig marin fiskodling för fortfarande med sig ordentliga ekologiska problem beträffande utfodring och medicinering Det finns en branschstandard, den erbjuder inga lösningar på problemställningen, men förhåller sig till gällande lagstiftning, ser positivt på frivillig självreglering och uppmuntrar innovation. Av branschrekommendationerna tolkar jag att det finns en självinsikt och en medvetenhet om att branschens anseende hos den breda allmänheten skulle kunna vara bättre. Strategisk kommunikation för att förbättra branschens rykte är en prioriterad del av agendan på branschkonvent. (vid sidan av inspirationsföreläsning om hur fisk kan tillagas.) Utbildning för näringsverksamma i branschen är ett lagstiftat krav. Kravet medger att man kan försörja sig som koordinator av branschutbildningar. Argumentationsteknik och förmåga att kommunicera på ett sätt som positivt företräder branschen är inget krav, men det är meriterande att vara sportfiskeintresserad och att kunna kopiera länkar. Glad fredag!
-
-
Ämnen
-
Bilder
Recommended Posts