Hoppa till innehåll

Fishline


Stefan**

Recommended Posts

Måste bara få rekomendera dom igen, vilken service och vilket otroligt bra kundbemötande! 

Köpte en tröja som var restad från tillverkaren varpå dom hör av sig om att det kan ta mycket lång tid att få in tröjan och för att höra om detta är ok, sade att jag kan ta en annan färg så länge det är rätt storlek. (Detta var igår kväll) 

Idag fick jag meddelande att tröjan fanns i annan färg och dom hörde sig för om denna färg var ok. 

Jag kan berätta att jag köper alla mina nya fiskegrejer hos Fishline iom att dom har sådan utmärkt service, snabba att höra av sig vid problem osv. 

Denna butik rekomenderas å det varmaste! Jag är inte förknippad/sponsrad av Fishline (tyvärr?) men rekomenderar deras butik till alla som vill ha utmärkt service, bra priser och blixtsnabb kommunikation. ?

Redigerad med Stefan**
  • Like 4
Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

46 minutes ago BoobieNewbie sa:

Instämmer, fantastiskt gäng! Nu har jag ju oturen att bo 5 minuter därifrån.. Blir fan dyrt! ;) "Ska bara kolla lite. .."

Samma här (fast typ 10-12 min, bor i Viby) ?
"Jag ska bara åka till Bauhaus och köpa lite grejer"....  (För de som inte bor i krokarna så ligger Bauhaus väldigt nära)

Visst, jag kanske är lite partisk eftersom jag hänger där rätt mycket men det är en riktigt bra butik som aldrig gjort mig besviken. 

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

13 hours ago Sahlberg sa:

Samma här (fast typ 10-12 min, bor i Viby) ?
"Jag ska bara åka till Bauhaus och köpa lite grejer"....  (För de som inte bor i krokarna så ligger Bauhaus väldigt nära)

Visst, jag kanske är lite partisk eftersom jag hänger där rätt mycket men det är en riktigt bra butik som aldrig gjort mig besviken. 

Då är vi jue grannar. Vi får börja samåka till Fishline :)

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne ...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Läser
  • Användare som läser detta    0 medlemmar

    • Inga registrerade användare tittar på detta sida.






















×
×
  • Skapa ny...