Hoppa till innehåll

Flugfiske i Norden


Canefreak

Recommended Posts

On 9/26/2023 at 7:18 AM, berndt said:

Saknar också FIN och talade med dom i förra veckan.. September nr; 4 var enligt han jag pratade med utskickat 31/8. Han skulle skicka en ny tidning. Har postutdelning idag. Kommer den inte nu så är det något allvarligt fel hos tidningen.  Jag vet flera som inte fått tidningen. 

Det samma svar fick min fiskekompis, varken han eller jag har fått den.  Vi bor i Karlstad/Hammarö men ser man här i forumet så verkar det ju vara en geografisk spridning bland flera som ej erhållit tidningen.

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Vi lär se om vi får ngn tidning framöver🙂

Å andra sidan har prenumerationen hängt med av bara farten och tidningarna har blivit så där lästa, mest har dom samlat damm🙂

Kommer det inte ngn tidning är det ingen större sorg för mig i alla fall

 

  • Like 1
Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Ringde FiN alldeles nyss. Svaret var att de inte har lyckats få tag i förlaget och inte vet vad det är för fel. Lite märkligt eftersom det har gått så lång tid. Redaktionen har alltså gjort klart ett nummer och sedan har ärendet blivit liggande, eller finns det någon som sett nr 4. Det står i alla fall inte omnämnt på hemsidan.

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

On 9/27/2023 at 12:20 PM, puoltsa19 said:

Vi lär se om vi får ngn tidning framöver🙂

Å andra sidan har prenumerationen hängt med av bara farten och tidningarna har blivit så där lästa, mest har dom samlat damm🙂

Kommer det inte ngn tidning är det ingen större sorg för mig i alla fall

 

Instämmer, haft tidningen sedan -96 tror jag, samma artiklar år ut och år in typ, det som fick mej att börja läsa den var Anders Forslings artiklar🙂

Hade inte Mikael Engström börjat skriva i den hade jag nog sagt upp den tidigare..

Redigerad med Mats.J
Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Samma här ingen tidning. Vad är alternativet. Ingen press med fysiskt material bara internet och digitalt. Inte långt borta som det verkar. Elkonsumtionen pekar uppåt. Borde inte ödsla el på att vara här och spekulera!

  • Haha 1
Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Har dom konkat?
Säkert svårt hålla en så liten tidning vid liv i dessa tider med hög inflation p.g.a. en enväldig idiot i Ryssland som startat krig.

Ursäkta mig men må Diktator Vladimir Putin brinna i helvetet med sitt anhang.
Inget Kolafiske längre på lång tid, kan bli många år som det ser ut. Den mannen har en hel del folk att bränna på sitt krig för att lyckas i sitt ego.

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

5 minutes ago SA sa:

Har dom konkat?
Säkert svårt hålla en så liten tidning vid liv i dessa tider med hög inflation p.g.a. en enväldig idiot i Ryssland som startat krig.

Ursäkta mig men må Diktator Vladimir Putin brinna i helvetet med sitt anhang.
Inget Kolafiske längre på lång tid, kan bli många år som det ser ut. Den mannen har en hel del folk att bränna på sitt krig för att lyckas i sitt ego.

Ingen orkade väl inte att!..skriva om samma artikel för 4:e gången.

  • Haha 3
Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Måste fråga mig själv!..Har jag haft nytta med FIN!!???

Ibland..riktigt bra artikel!..

Men vi är för få i Sverige...10 mille innevånare?

Hur många fiskar?

USA är helt annat!...vad är dom? 336mille?..dom flesta dumma..

Men bättre underlag för kreativitet..fler artiklar.

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

46 minutes ago, pavloshundar said:

Blev uppringd igår av en kvinna som erbjöd mig som tidigare prenumerant att få en ny prenumeration för halva priset…. ”Luktar illa” … tomt i kassan? konkurs på gång? ….

Det ser tyvärr inte jättebra ut på Alla bolag

https://www.allabolag.se/5561995431/forlagsaktiebolaget-flugfiske-i-norden

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne ...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Läser
  • Användare som läser detta    0 medlemmar

    • Inga registrerade användare tittar på detta sida.






















×
×
  • Skapa ny...