Även jag håller med om visions linor (Är väl Airflo i grunden). Det är ett lotteri när man köper deras linor, har man tur är det en bra batch helt utan minne och stum kärna. Har två big daddy linor köpta samtidigt, ena är riktigt bra och den andra är telefonsladd, ingen är flyt så det har inte med densitet att göra. Både deras nya xo85 och vibe85 har vart skit för mig (flyt). Men det är iaf bra skjut i coatingen 🤷♂️.
Av
mörtmat, · Publicerat